| Författare |
Meddelande |
< Webben ~ Länkar i trådar |
|
fgoldheim
|
Postat: tis 27 jul 2010, 09:07 |
|
|
Har ett litet förslag:
När man trycker på en länk som pekar utanför crs, kan man inte få den i ett nytt fönster då? Väldigt få forum som har som "vi" att man måste trycka tillbaka för att komma in i forumet igen.
_________________ Fredrik Goldheim #2708
Renault Clio Sport |
|
|
|
|
|
Joakim16v
|
Postat: tis 27 jul 2010, 19:11 |
|
|
Inlägg: 1057Ort: StockholmBlev medlem: tis 22 maj 2007, 10:34 |
Se svar här: viewtopic.php?p=69415#p69415Jag tycker också det är konstigt.. Jag vill ha länkar inom CRS-forum i samma flik och externa i i nya flikar så man kan klicka vidare utan att behöva gå tillbaka 100 gånger för att komma tillbaka dit man var.. Alternativet är ju förståss att högerklicka och välja ny flik, men det innebär ju två klick för något som normalt räcker med ett (Jag vet, jag är lat.. Till och med med klickningarna)
_________________ Joakim Karlsson Medlemsnr: 2007 Renault 21 Turbo Quadra Stockholm |
|
|
|
|
|
figgesoft
|
Postat: ons 28 jul 2010, 16:38 |
|
|
Joakim16v skrev: (Jag vet, jag är lat.. Till och med med klickningarna)  Håll inne ctrl-knappen när du klickar på länk så får du den i ny flik (command-knappen på mac) Eller skift för att öppna helt nytt fönster (samma på mac). /F
_________________ Fredrik Sjöholm - Lund / Medlem#1430 Supportingenjör, Bluetooth/Wlan/Elektronik
http://www.slira.nu |
|
|
|
|
|
|
Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst
|
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori
|
|